Δευτέρα 24 Νοεμβρίου 2008

Ο κώδικας του ήρωα


<Η τιμή δεν χρειάζεται ποτέ να κερδιθεί, αλλά δεν πρέπει να χαθεί ποτέ>
Ο θάνατος του Ντάινομποτ ήταν το πιο συναισθηματικά
φορτιζμένο γεγονός της σειράς Μπήστ Γουόρς (και γενικά της
σειράς Τρανσφόρμερς). Ο πρώην Πρέντακον, αφού προσπάθησε
ανεπιτυχώς να προκαλλέσει την αρχηγία του Μέγκατρον, έγινε
μέλλος της ομάδας των Μάξιμαλς, τους οποίους και βοήθισε στον
<πόλεμο των ζώων>. Φιλόδοξος και πολεμοχαρής, αλλά και με
υψηλό αίσθημα τιμής και ανδρείας, ο Ντάινομποτ, πίστευε πως ο
μόνος τρόπος για να δοξαστεί κανείς είναι μέσα από τη μάχη.

Και η ευκαιρία του για δόξα ήρθε, όταν έφτασε αντιμέτωπος με το
πιό πρόσφατο σφάλμα του. Έχοντας δώσει, στον Μέγκατρον, τον
Χρυσό Δίσκο, ένα αντικείμενο που προέβλεπε την εμφάνηση των
πρωτο-ανθρώπων, και έχοντας τύψεις, ο Ντάινομποτ, στάθηκε
το μοναδικό εμπόδιο ανάμεσα στον Μέγκατρον και το σχέδιο του
να αφανήσει την ανθρωπότητα, πριν αυτή αποτελλέσει τον
σημαντικότερο σύμμαχο των Ότομποτς στη μάχη τους ενάντια
στους Ντισέπτικονς.

<Αρνητικό! Η ερώτηση που στοίχειωνε τα όνειρα μου, απαντήθηκε. Το μέλλον δεν είναι προδιαγεγραμμένο. Οι επιλογές μου είναι δικές μου. Κι όμως... τι ειρωνία. Γιατί τώρα ξέρω πως δεν έχω καμία επιλογή. Είμαι μαχητής. Ας Αρχίσει η μάχη.>

Παλλεύοντας όλο τον στρατό του Μέγκατρον, και λαμβάνοντας
θανάσιμες πληγές, κατάφερε να διαλύσει τον Χρυσό Δίσκο, και να
καθυστερήσει το σχέδιο του Μέγκατρον, αρκετά, έως ότου να
έρθουν ενισχύσεις.
<Πολέμησες γενναία, Φίλε μου. Έσωσες την κοιλάδα, και τους ανθρώπους που την κατοικούν, και αυτούς που θα την κατοικήσουν.>

Το τίμημα, όμως, που έπρεπε να πληρώσει, ήταν η ίδια του η ζωή.
<Πείτε την Ιστορία μου σε αυτούς που ρωτούν.Πείτε την ειλικρινά,
τις κακές πράξεις μαζί με τις καλές, και ας με κρίνουν ανάλογα. Τα
υπόλοιπα... είναι σιωπή>

<Έζησε ως πολεμιστής, και πέθανε ήρωας.>


Δεν υπάρχουν σχόλια: